KOMANDA

Lietuvos komanda

prof. dr. Roma Jusienė 

Socialinių mokslų srities psichologijos krypties daktarė, Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Psichologijos instituto profesorė bei Konsultavimo ir mokymų centro vadovė, klinikinė psichologė, psichodinaminės krypties psichoterapeutė. R.Jusienės mokslinių interesų sritys – raidos psichologija (ankstyvoji savireguliacijos raida, elgesio ir emocijų sunkumų veiksniai) ir sveikatos psichologija (lėtinėmis ligomis sergančiųjų psichosocialiniai poreikiai, kūdikių ir mažų vaikų sveikatos veiksniai). Pastaruosius keletą metų drauge su kolegomis psichologais ir gydytojais tyrinėja vaikų naudojimosi elektroninėmis medijomis reikšmę jų psichosocialinei raidai bei sveikatai. R.Jusienė yra monografijos „Mažų vaikų savireguliacija“ autorė, knygos „Vaikas auga“ ir vadovėlių „Konsultavimas mokykloje“, „Sveikatos psichologija“ ir „Psichologija“ bendraautorė. Daugiau kaip dvidešimt metų konsultuoja vaikus ir suaugusius, šeimas. R.Jusienė yra projekto „Jaunesnio mokyklinio amžiaus vaikų interneto naudojimo sąsajos su jų socialine emocine raida bei santykiais su tėvais Latvijoje, Lietuvoje ir Taivane: tęstinis tyrimas“ vadovė, vyriausia mokslo darbuotoja.

doc. dr. Ilona Laurinaitytė

Socialinių mokslų srities psichologijos krypties daktarė, Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Psichologijos instituto docentė, grupių psichoterapeutė. Moksliniai interesai apima kelias sritis: informacinių technologijų naudojimo ypatumus įvairaus amžiaus asmenų grupėse, smurto problematiką, kriminalinės rizikos vertinimą, grupinę psichoterapiją ir pan. Ji yra kelių nacionalinių ir tarptautinių projektų bei profesinių asociacijų narė, kasmet skaito pranešimus tarptautinėse konferencijose, yra buvusi kelių tarptautinių konferencijų organizacinio komiteto narė bei turėjusi ilgalaikių stažuočių užsienyje (Vokietijoje, N. Zelandijoje). Šiuo metu ji stažuojasi Johns Hopkins universiteto Bloomberg visuomenės sveikatos mokyklos Psichikos sveikatos departamente (Baltimorė, JAV). Projekte „Jaunesnio mokyklinio amžiaus vaikų interneto naudojimo sąsajos su jų socialine emocine raida bei santykiais su tėvais Latvijoje, Lietuvoje ir Taivane: tęstinis tyrimas“ doc. dr. Vilmantė Pakalniškienė dirba vyriausia mokslo darbuotoja.

doc. dr. Vilmantė Pakalniškienė

Socialinių mokslų srities psichologijos krypties daktarė, Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Psichologijos instituto direktorė ir docentė. Mokslinių tyrinėjimų sritys: tėvų ir paauglių santykiai, vaikų ir paauglių draugystė už šeimos ribų, socialiniai tinklai, prievarta romantiniuose santykiuose, interneto naudojimas vaikų ir paauglių tarpe. V.Pakalniškienė yra daugelio mokslinių straipsnių bendraautorė. Projekte „Jaunesnio mokyklinio amžiaus vaikų interneto naudojimo sąsajos su jų socialine emocine raida bei santykiais su tėvais Latvijoje, Lietuvoje ir Taivane: tęstinis tyrimas“ doc. dr. Vilmantė Pakalniškienė dirba vyriausia mokslo darbuotoja.

 (Informacija ruošiama)

Edita Babkovskienė

Vilniaus universiteto Edukacinės ir vaiko psichologijos magistrantė. 2018 m. įgijo psichologijos bakalauro laipsnį. Domisi ikimokyklinio amžiaus vaikų emociniais sunkumais, tėvų taikomomis auklėjimo praktikomis. Projekte „Jaunesnio mokyklinio amžiaus vaikų interneto naudojimo sąsajos su jų socialine emocine raida bei santykiais su tėvais Latvijoje, Lietuvoje ir Taivane: tęstinis tyrimas“ Edita Babkovskienė dirba vyr.specialiste (laborante).

Laura Vitkė

Vilniaus universiteto Edukacinės ir vaiko psichologijos magistrantė, Lietuvos psichologų sąjungos asocijuota narė. 2016 m. įgijo pedagogės kvalifikaciją. Šiuo metu domisi pradinukų savireguliacijos gebėjimų bei kitų veiksnių sąsajomis su vaikų prisitaikymu mokykloje. Projekte „Jaunesnio mokyklinio amžiaus vaikų interneto naudojimo sąsajos su jų socialine emocine raida bei santykiais su tėvais Latvijoje, Lietuvoje ir Taivane: tęstinis tyrimas“ Laura Vitkė dirba vyr.specialiste (laborante).

Dėkojame Vilniaus universiteto psichologijos studentėms Laurai Puzaitei ir Kotrynai Danielevičiūtei už didelę pagalbą renkant bei tvarkant tyrimo duomenis.

 
 
 
 
 
 

Latvijos

komanda

prof. dr. Sandra Sebre

Professor of Psychology at University of Latvia, Faculty of Education, Psychology and Art; psychologist and psychotherapist. Chair of the Psychology Doctoral Dissertation Committee. Her main research interests include internet psychology, developmental psychopathology, narrative identity and cross-cultural psychology. Leader of Latvia team in project "School-aged children's Internet use in relation to socioemotional development and parenting practices in Latvia, Lithuania and Taiwan: a longitudinal study". 

asoc. prof. dr. Anika Miltuze

Associate Professor of Psychology at University of Latvia, Faculty of Education, Psychology and Art, and director of the Psychology Bachelor degree program at the Department of Psychology, University of Latvia. Her main research interests include internet psychology, parent-child relationships, and specifically attachment theory. Senior researcher in the project.

asoc. prof. dr. Baiba Martinsone

Associate Professor of Psychology at University of Latvia, Faculty of Education, Psychology and Art; practitioner in clinical, educational and counselling psychology. Her research interests include evaluation of the effectiveness of different social and emotional learning interventions in educational settings, as well as the promotion of mental health. She actively participates in several international research projects on social and emotional learning and school climate.  Senior researcher in the project.

Inese Elsiņa

Psychology doctoral student at the University of Latvia, with master’s degree in psychology and communication science, psychologist and training to be a cognitive-behavioral therapist. Her research interests include child and adolescent mental health, social and emotional competency. Research assistant in the project.

Veronika Vedenejeva

Master’s degree in psychology from the University of Latvia. Her research interests include internet psychology, mental health and parent-child relationships, especially father’s role in parenting. Research assistant in the project.

 
 
 
 
 
 

Taivano

komanda

asoc. prof. dr. Jennifer Chun-Li Wu

Associate Professor in Early Childhood and Family Education at National Taipei University of Education. She has interdisciplinary training in psychology and public health. Her research interests focus on social determinants of developmental health. Leader of Taiwan team in this project.

prof. Tung-liang Chiang

Professor of Health Policy and former Dean of the College of Public Health, National Taiwan University. He is one of three pioneer architects of Taiwan’s National Health Insurance, which was inaugurated in 1995. His research has focused on social determinants of health and health care reforms. Since 2003 he has served as the principal investigator of the Taiwan Birth Cohort Study, following up a nationally representative sample of more than 20,000 babies born in 2005. Senior researcher in the project.

dr. Ming-Yu Wang

Senior child and adolescent psychiatrist; Chief of Department of Psychiatry, China Medical University Hsin-Chu Hospital; Board of sleep medicine and addiction medicine. Expert of attention deficit hyperactivity disorder, Tourette’s Syndrome, autistic spectrum disorder, adolescent depression and school refusal. Her clinical interest is youth psychosomatic medicine. Long term collaboration with special education, school counselling and early intervention. Senior researcher in the project.

dr. Yi-Fan Li

Assistant Research Fellow of National Research Institute of Chinese Medicine, Ministry of Health and Welfare. Her research has focused on children’s health (e.g. physical growth, obesity) and health care services utilization based on the perspective of social inequalities, with an expertise in quantitative methods. Senior researcher in the project.

Rou-Hsuan Chen

Master’s student in Early Childhood and Family Education at National Taipei University and under a training program of preschool teachers. She has a research interest in professional development for preschool teachers. Research assistant in the project. 

Wei Ting Kuo

Master’s student in Early Childhood and Family Education at National Taipei University and under a training program of preschool teachers. She is working on her thesis regarding fatherhood involvement in the Taiwanese context. Research assistant in the project.

 
 
 
 
 
 
 
  • Facebook Social Icon

© 2019 mediavaikai.lt

Adresas

Psichologijos institutas,

Filosofijos fakultetas,

Vilniaus universitetas,

Universiteto g. 9/1,

Vilnius LT-01513

Kontaktai